Sunday, August 26, 2012

Last meeting before the big day!

We have had our last meeting before the event at the Heathcote.
It was a lovely day, and were many families there.
The members had the last discussion before all other stall holders arrived.
The main topic was based on how we unload items and when.

ヒースコートという公園で、イベント前最後のミーティングを行いました。
とっても良いお天気で、沢山の家族連れで賑わっていました。
ストールさん達が到着されるまでの間に
メンバーだけで最終の打ち合わせを行いました。
今回のメイントピックは搬入の方法でした。

After 2pm, most of the stall holders had gathered, and we introduced ourselves for the first time!

2時過ぎにはほとんどのストールさん達が集まり、初顔合せで各自自己紹介を♪

We all brought a plate each, and had a wonderful afternoon tea!
It was a great day out!
Hope we have a similar weather on 8th September!!

皆1品持ち寄って、素敵なお茶タイムを過ごしました!
本当に良い日和で、8日もこんな天気になってくれたら、と思います。

No comments:

Post a Comment